حسنی در نطق میان دستور:

عاملان هتاکی روز قدس هرچه سریعتر باید به دست عدالت سپرده شوند

نماینده مردم رشت گفت: اگر می‌خواهیم جامعه بر بستری از قانون قرار گیرد باید هرچه زودتر عاملان هتاکی روز قدس به دست عدالت سپرده شوند.

وظیفه رئیس جمهور دفاع از حقوق همه افراد جامعه است به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در نطق میان دستور صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برنده اصلی انتخابات مردم بودند و زمانی این برنده بودن تجلی پیدا می‌کند که همه بپذیریم حسن روحانی امروز رئیس جمهور کشور است نه فقط آن 24 میلیون نفری که به او رای دادند.

 نماینده مردم رشت ادامه داد: بر پایه این نگاه همه ما موظف هستیم تا دست یاری به رئیس جمهور منتخب بدهیم تا بتواند از عهده برآورده کردن خواسته‌های مردم برآید. من از آقای روحانی می‌خواهم تا با تنظیم برنامه‌ای مدون به وسیله کابینه و نمایندگان مجلس در صدد حل مشکلات مردم برآید تا مردم بدانند دولت درک صحیحی از خواسته‌های آن‌ها دارد.

 وی تصریح کرد: هم اکنون در سطوح مختلف مدیریتی کشور از کابینه گرفته تا مدیران استانی کسانی حضور دارند که هیچ اعتقادی به اهداف و برنامه‌های رئیس جمهور ندارند و حتی در گاهی مواقع مخالف سرسخت این برنامه‌ها هستند و بسیار طبیعی است که این افراد اجازه نخواهند داد که رئیس جمهور در تحقق خواسته‌های ملت موفق باشد.

 حسنی با بیان اینکه باید به سرعت به جای این افراد کسانی بیایند که به آرمان‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور وفادار باشند، افزود: دفاع از حقوق اقلیت و کسانی که به آقای روحانی رای نداده‌اند از وظایف رئیس جمهور منتخب است به گونه‌ای که آن‌ها بتوانند آزادانه و مطابق قانون سخن بگویند و بر کارکرد دولت نقد کنند.

 نماینده مردم رشت در بخش پایانی سخنانش با طرح این موضوع که چه کسی است که نداند نقد و به چالش کشیدن منطقی یک مقوله مفید است اما هتاکی و بی‌حرمتی مانند اتفاق روز قدس یک موضوع ناپسند است، خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه بر بستری از قانون قرار گیرد باید هرچه زودتر عاملان هتاکی روز قدس به دست عدالت سپرده شوند.

انتهای پیام /

دفاع از حقوق اقلیت و کسانی که به آقای روحانی رای نداده‌اند از وظایف رئیس جمهور  است

برچسب ها: رئیس جمهور ، نماینده ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار